Obserwatorzy

wtorek, 7 grudnia 2010

Konkurs u Agnieszki


Cytuję z bloga AGNIESZKI M
Witam.
Po namyśle nad sposobem  zorganizowania konkursu zaczynamy.
ZASADY:
1)Wykonana ozdoba choinkowa MUSI być wykonana własnoręcznie i być Twoja własnością.
2)Technika wykonania dowolna
3)Zdjęcie ozdoby BEZ podpisów musi zostać przesłane na moją pocztę (adres na bocznej szpalcie) w terminie od 28 listopada do 22 grudnia.W temacie maila proszę napisać KONKURS ,a w treści imię ,nazwisko i adres bloga.
4)Osoby nie posiadajace bloga również moga brać udział w konkursie.Zamiast na blogu proszę zamieścić link do tej strony na facebooku lub NK ,albo innym portalu społecznościowym.
5)Dnia 30 listopada umieszczę post pod tytułem KONKURS i tam będę zamieszczać WSZYSTKIE przesłane do mnie zdjęcia.Będą one dodawane systematycznie w miare ich napływania do mnie.
6)Zdjęcie konkursowej ozdoby do dnia rozwiązania konkursu NIE powinno być umieszczone na waszych blogach.Chodzi o to by głosowanie było na konkretną ozdobę ,a nie osobę która ją wykonała.
7)Głosowanie będzie sie odbywało jawnie pod postem konkursowym
8)Każdy głosujący może przyznać 3,2,1 punkt i każdy ma prawo zagłosować TYLKO RAZ.
9)Głosowanie rozpoczynamy od dnia 23 XII i będzie trwało do 3 stycznia.
10)5 stycznia nastąpi oficjalne podliczenie głosów i wtedy można chwalić sie swoją ozdobą na własnym blogu.
11)OSTATECZNA Lista nagród zostanie ogłoszona do dnia 30 listopada -(ten punkt będę edytowć )
I-MIEJSCE BON  NA  ZAKUPY  W  SKLEPIE HOBBY CENTRUM NA KWOTĘ    150 ZŁ.

II-MIEJSCE BON  NA  ZAKUPY  W  SKLEPIE KREATYWNY ŚWIAT  NA KWOTĘ    75 ZŁ

III-MIEJSCE JEDNORAZOWY 10 % RABAT  NA  ZAKUPY W SKLEPIE KREATYWNY ŚWIAT

Z pomiedzy osób głosujących wylosowane zostaną DWIE osoby ,które otrzymają bony po 50 zł  każdy do wykorzystania w sklepie UROKLIWISKO GOHY

12)Nagrodzone zostaną 3 pierwsze miejsca oraz dwie wylosowane osoby wśród oddających głos.
13)Osoby nagrodzone zostaną poinformowane mailem i poproszone o podanie adresu w celu poinformowania sponsora o wygraniu nagrody.
14)Zwycięskie ozdoby w terminie 2 dni od ogłoszenia wyników muszą zostać sfotografowane z osobą która je tworzyła.Chodzi o to aby to była istniejaca ozdoba.Zdjęcia te zostana tylko do mojej dyspozycji i nigdzie nie zostana upublicznione ,chyba że właścicielka podejmie inną decyzję.
15)Jedna osoba wysyła zdjęcie jednej ozdoby.
BARDZO PROSZĘ O ROZPOWSZECHNIANIE TEGO KONKURSU ( nawet jeśli nie będziesz brać udziału) JEŚLI MOŻNA TO ŁĄCZNIE Z ZASADAMI I ODNOŚNIKIEM DO MOJEGO BLOGA.


Mam nadzieję że wszystko jest jasne ,w razie wątpliwości prosze pytać.

No i mam nadzieję że będzie dużo chętnych do zabawy.ZAPRASZAM.
Ja też zapraszam

3 komentarze:

Agnieszka M. pisze...

Dzięki i czekam na zdjęcie.

anna65 pisze...

Ponoć poszukujesz
jabłko:
http://skladrzeczy.pl/product-pol-258-Foremka-jablko.html
zawieszka:
http://skladrzeczy.pl/product-pol-430-Foremki-VIP-III-gwiazdka-.html
Pozdrawiam Anna

renia0605 pisze...

Dziękuję bardzo Anna65
zawieszki super a jabłko chciałam z listkiem takie jak u Ushi
Pozdrawiam