Obserwatorzy

piątek, 8 kwietnia 2011

Koperty do zaproszeń ślubnych i tort ul

Witam serdecznie podczytywaczy i dziękuje za miłe komentarze. Trochę mnie nie było ale niestety brak czasu (wiosna za oknem więc każda wolna chwila na dworze) i pobyt w szpitalu najmłodszej pociechy to główne przyczyny mojej nieobecności.Pisałam o problemach z aparatem okazało się, że nie opłaca się go naprawiać ale już mam nowy. W międzyczasie urodzinki męża. Pochwalę się tortem oczywiście własnej produkcji.



Nadal pracuję nad zaproszeniami ślubnymi koperty już mam a zaproszenia w rozsypce.






Tyle na dzisiaj.
Zapraszam ponownie.

3 komentarze:

by_giraffe pisze...

supert tort :D 100 lat dla męża, a co z maleństwem czemu w szpitalu, powiedz ze wszystko ok :)

renia0605 pisze...

Ewuś!
Dziękuje w imieniu męża. Ada już zdrowa.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wow! This blog looks just like my old one! It's on a totally different topic but it has pretty much the same page layout and design. Excellent choice of colors!

Also visit my web site - grupa kreatywna