Obserwatorzy

sobota, 24 marca 2012

Prezenty i odpowiedzi na pytania o HAFT MATEMATYCZNY

Witajcie.
Chwalę się prezentami:
Od Izy koszyczek wielkanocny niestety już rozpakowany przez moje dziewczyny:
Bardzo Ci Izo dziękuję.
Od Asi cudne koperty:
Bardzo Ci Asiu dziękuję.
A ja robię między innymi:

Ostatnio otrzymuję maile z zapytaniem o wzory haftu matematycznego, żebym nie musiała się powtarzać to odpowiem tu.
Wzory zaproszeń są ogólnie dostępne w internecie np TU
, TU,TU i TU. Dużo informacji i wzorów można znaleźć na forach internetowych np. U Maranciaków a haft
matematyczny inaczej stitching. Wpisując na Picassie będzie dużo
wyników. Niektóre wzory robiłam sama ze zdjęcia. Drukowałam zdjęcie w potrzebnym formacie i dziurkowałam a następnie haftowałam.
Jeszcze podpowiem bo już wiem gdyż na początku kartki z haftem naklejałam na właściwe kartki klejem i się marszczyły wyczytałam w internecie i teraz kleję na taśmę dwustronną dostępną w prawie każdym sklepie z materiałami budowlanymi.
Miłej niedzieli życzę. Chętnych zapraszam na Zderzenia Wielkanocne w piątek o godz. 15 w Zespole Szkół w Międzylesiu.

Brak komentarzy: