Obserwatorzy

sobota, 25 maja 2013

Pierwsze próby ale nie ostatnie i konkurs DMC Petra

Witam serdecznie. Ostatnio walczyłam tzn. uczyłam się robić sznury szydełkowo-koralikowe. Korzystałam z tego tutka . Koraliki mam czeskie zamawiałam mix 0,5kg i oczywiście najpierw pobawiłam się w ich przebieranie, a następnie powstały takie bransoletki: Koraliki są nierówne dlatego wychodzi jak widać. Kolejna praca to próbna lampa z tykwy. Tykwa jest pomarszczona ale szkoda było mi ją wurzucić, więc stwierdziłam, że na czymś trzeba się nauczyć no i powstało takie coś: a tak wygląda jak świeci: Powstaną jeszcze następne bo już wiem, że dam radę mam jeszcze chyba 5 tykw do przerobienia ale już takich ładnych równiutkich więc i efekt powinien być lepszy. Zapraszam na konkurs DMC petra szczegóły TU Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

1 komentarz:

aniam1009 pisze...

Czyli pierwsze koty za płoty :)) Świetne początki, a trening czyni mistrza :))