Obserwatorzy

piątek, 20 maja 2016

Ponczo

Jak pisałam zaczęłam robić ponczo z własnoręcznie utkanej alpaki. Coby nie zapomnieć jak robiłam będę notować. Zaczęłam od 86 oczek robiłam ściągaczem 2x1 aż osiągnęłam odpowiednią wielkość kołnierza. Cztery oczka zakładki a resztę podzieliłam następująco:
Przód 4 oczka prawe 2 lewe przed którymi dobieram oczko przekręcone 9 oczek warkocza 2 oczka lewe za którymi dobieram oczko przekręcone.
Rękaw 9 oczek 2 przed którymi i za którymi dobieram oczka przekręcone. Tył jak przód.
Dobieram oczka w co drugim rzędzie. Po skończeniu 1 koloru dodaję oczka już tylko z przodu i tyłu. Nie dodaję na rękawach.
  Warkocz 3 oczka prawe 3 przełożone z przodu robótki. W szóstym rzędzie 3 oczka przełożone z tyłu robótki.
Tyle zrobiłam i okazało się że będzie za krótkie.
Sprułam to szare też. Doprzędłam tą alpakę co mi została i będę robić dalej.



Brak komentarzy: