Obserwatorzy

czwartek, 22 września 2016

Coś tam robię.

W prezencie dla siostry do nowej kuchni zrobiłam takie coś: taca i puszka
Taca w przybliżeniu:


Najmłodszemu dziecku zrobiłam ponczo z baby alpaca silk podwójną nitką. Zużyłam 6 motków i ciut.Robiłam jak swetr od góry. Zaczęłam od 68 oczek po zrobieniu odpowiedniej długości ściągacza 2na 2 zrobiłam zakładkę z 4 oczek i zaczęłam robić na okrągło podzieliłam przód i tył : 5oczek narzut 2 oczka lewe 6 oczek warkocza 2 oczka lewe narzut 5 oczek rękawy 5 oczek narzut 2 oczka narzut 5 oczek. po przerobieniu do szerokości ramion  przestałam dodawać oczka na rękawach. Oczka dodawłam w rzędach parzystych.

 Chcę jeszcze podzielić się zachwytem nad włóczką alpaca silk brushed z której robiłam piórkowy. Zrobiło się chłodno i mogłam do przetestować i jest super cieplutki nawet wiaterek nie za bardzo mu przeszkasza w grzaniu. Jestem zachwycona bo jest milutki, leciutki i co najważniejsze cieplutki. Mankamentem włóczki jest to że delikatnie ale się "leni" i farbuje w praniu.

Brak komentarzy: