Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

Wymiana młodzieży polsko-niemieckiej.

Witajcie. W dniach 18-22 gościliśmy w naszej gminie dzieci z niemieckiego Lohne jest to miasto partnerskie Międzylesia. Ja gościłam u siebie bardzo miłą dziewczynkę Vanessę. Poniżej dokumentacja zdjęciowa z pobytu.
Oczywiście nie obeszło się bez prezentów: Ja dostałam album na zdjęcia księga drewniana:
Diana kronikę z 150 lat szkoły Vanessy, kubeczek i oczywiście jeszcze dostałyśmy po bombonierce. Ponieważ akurat dzisiaj Vanessa miała urodziny więc dostała bombonierę, karczochowa różę i karteczkę z życzeniami:
Na pamiątkę pobytu dostała:
I jeszcze prezent dla jej rodziców - podstawka pod kieliszki to wyrób mojego męża a reszta szydełkowych drobiazgów moje wykonanie:
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy. Pozdrawiam cieplutko.

1 komentarz:

LUNA pisze...

dziękuje za odwiedziny i radę, piekne prezenty na pewno będa przypominały o tym spotkaniu, pozdrawiam.